H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現之...舊日的足跡+英倫遊記

芒姐再現網址: "http://hejnom.blogspot.com/"... 前身為"芒姐.diaryland.com"

星期三, 10月 12, 2005

10-12(wed) 我本善良之旅 (上)

呢篇日記, 又再次好"型"咁寫於由london往newcastle的火車旅程上, 同上次唔同o既係...今次旅程多o左一位剛o黎到倫敦o既朋友同我一齊上路...! 今次又俾我o地霸到個四人位連一張"木台", 又有位擺行李, 又可以好方便咁寫o野...好正! 成程車三個鐘, 同坐eurostar往返倫敦巴黎一樣...北上紐卡素全程風和日麗...晒到我要戴埋頂帽...o係咁o既環境下又真係幾咁心曠神怡o下! 一邊望住窗外美麗景色一邊寫日記, 都係o個個字: "型"!

o係巴黎返到o黎倫敦, 標誌著"日落巴黎"之旅o既完結, "我本善良"之旅o既開始...睇完"我本善良", 再重遊一次佢d景點, 又另有一番風味! 所以寫緊呢篇日記o既同時, 我部mp3亦同時播緊"沒有你之後", 仲有草蜢o既"歲月燃燒"...再順道搭多兩首溫兆倫o個期o既舊歌"從未試過擁有"同埋"仍是痛在我心的你"...兩者都係"今生無悔"插曲...咁當然再順道聽埋黎明o既另外兩首插曲"對不起我愛你"同埋"人在黎明"!


(被炸後o既russel square tube station)

兩年後再次返o黎倫敦, 見番d熟悉o既景物, "劫後餘生"o既英國, 別有一番滋味...係一種"這麼近那麼遠"o既感覺...景物依舊, 但人面全非...好似好遙遠, 但一切又重現眼前! 好似好陌生, 但其實又好熟悉...就好似我o個時o黎o左倫敦幾個月, 聖誕返香港時o個種感覺!

重遊舊地...e.g. 俾炸蛋炸過o既king's cross, russel square, tavistock square等以前日日返學都會經過o既地方...以前住過o既gower street或者russel square o既hall...望入個已經完成裝修o既hall, 見到佢仲整o左個懶係新o既玻璃窗+屋頂, 中間有幾條"天橋型物體", 懶in咁...不過只限門口o個part, 同整間hall反而有d格格不入!



衰就衰在物價指數依然高企 (好似仲高企o左d添), 嘩! d酒店貴到呀...同樣價錢住巴黎可以住得靚好多! 最衰就係去過巴黎啦...d酒店咁舒服 (其實係d好細+不太high的酒店, 但都幾decent), 搞到我因為大比較之下, 更加覺得倫敦d所謂酒店(其實係b&b)勁核突, 慘不忍睹 (不過已經比我再之前住過o個d要share bathroom o既b&b好好多)...!

0 Comments:

發佈留言

<< Home