H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現之...舊日的足跡+英倫遊記

芒姐再現網址: "http://hejnom.blogspot.com/"... 前身為"芒姐.diaryland.com"

星期一, 10月 10, 2005

10-10(mon) 日落巴黎之旅 (上)

寫於搭遲了一班由巴黎往倫敦的eurostar上...

話咁快就已經完成o左五日四夜o既 "日落巴黎"之旅! 正如大家所料, o係毫無expectation之下, 反而幾好玩!

o係火車上一邊欣賞沿途風光, 一邊寫o下o野的確係一件賞心樂事...記得對上一次做呢樣o野, 已經係兩年幾前一個人去bristol探同學仔o既回程火車上...即刻覺得自己型o左兩下!

又係塞翁失馬o既一個上佳例子, 我依家一個人霸四個位, 仲有張"木台"俾我寫o野...感覺異常得戚! 唔係因為我俾多o左錢而有豪華位坐, 只係因為我之前貪玩, 見o係酒店check out之後仲有時間, 就唔埋背住d行李鬼咁死重都要周圍胡亂咁行多陣, 點知就行耐o左, 又搵唔到地鐵站跳落去, 於是就miss左班車! 其實我入閘時係仲有6分鐘先開車, 但佢都唔俾我上...咁算囉...天意! 但塞翁失馬, 反而有一卡無咁逼人o既火車坐! 等我可以好舒服咁寫o野! 斜對面個哥哥仲型, o係度打電腦! o黎巴黎o個程就反而逼到抽筋, 拿住兩件行李差d連腳都無位擺...隔離又有人坐, 逼住晒...好彩當日我o岩o岩落機累到抽筋, 全程三個鐘由頭"目訓"到落尾, 話咁快就到o左!

今次已經係我第三次去法國, 感覺同之前兩次都幾唔同...唔可以話係改觀o既, 因為之前兩次其實都係走馬看花, 一日起兩日止, 仲要係趕緊去好多名勝o個隻...所以完全唔enjoy! 我成日都覺得, 要真正去"感受"一個地方, 一定要住上一段時間, 就算唔係都要好他條咁生活番3,5,7日...感受o下當地o既生活, 了解o下o個個地方o既文化!

因為大部份所謂"名勝"都去過一兩次, 今次o係無參觀景點o既"壓力"之下, 遊覽得份外輕鬆; "目訓"到12點先起身 (邊有人去旅行去成咁?), 跟住去食個lunch, 周圍行兩行, 行到累就坐o係條街度食個tea (意思係街上o既cafe...好欣賞法國d餐廳全部到僭建出o左條街度, 好似屋企d露台咁, 但就o係條街上面...我完全理解佢呢個設計:


(見到路中心“gug”o左出o黎o個part嗎?)

因為確係令人心曠神怡! 坐o係條街好他條地歎茶, 再望o下走在街上o既行人...好有一種"undo"o既感覺! 最鍾意歐洲o個種人人都好"undo"o既感覺! 哈哈! 即使weekdays兩三點, d cafe都鬼死咁多人!


(由天光…坐到天黑…!)


但我唔明究竟呢d僭建area係咪合法o既呢? 如果係, 咁點解其他商舖唔跟住潛建埋出去呢? 定係只准餐廳僭建呢? 真係一個謎! 不過有一樣o野可以肯定, 就係法國人同我一樣, 都係咁鍾意坐o係條街度食o野...即使無遮無擋, 齋有張"木台"同椅放o係條街度, 佢o地都照"食塵"可也!

食完tea又起身行兩行, 跟住又食晚飯喇; 食完又再行兩行, 又返酒店抖, 真係寫意到唔恨!

呢d先係去旅行o架嘛! 其實又係個"家家有求"o既phenomenun, 有d人去旅行鍾意有咁多景點睇咁多景點, 我就係少數 (唔知少唔少...同我share同一理念o既朋友可以話我知!) 鍾意hea下, 鍾意"目訓"到幾點就幾點, 跟住隨意周圍行o下, 行到累就食o下tea, 就係咁o架喇...如果去旅行都要去到趕頭趕命咁辛苦...我寧願唔去!


(另一間“gug”出o黎cafe)

0 Comments:

發佈留言

<< Home