H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現之...舊日的足跡+英倫遊記

芒姐再現網址: "http://hejnom.blogspot.com/"... 前身為"芒姐.diaryland.com"

星期五, 7月 29, 2005

7-29(fri) 葉璇@有線娛樂新聞台

上個禮拜睇有線娛樂新聞台o既“再睇星期五”, 又有驚喜! 事關居然無啦啦見到葉璇…係呀, 我承認我係幾欣賞佢o架…雖然香港大部份人都唔buy佢, 但我真係幾欣賞佢o既talent同埋頭腦…o係新一代女藝人之中, 佢係算有學問同埋有腦o架喎…仲有佢o既語言天份, 同埋最掂o既係佢一路都好清楚自己想要d咩, 好識表現自已同埋爭取佢想要o既o野…姑勿論你話佢cheap又好咩都好啦, 至少佢咁年輕就目標清晰, 仲比同年紀o既人成熟好多…!

真係估唔到會o係有線見到佢, 原來話咁快已經7月, 佢亦已經約滿o左無線! 其實即使o係無線o既年代, 我都好似無咩睇過佢o既訪問…反而今次無啦啦居然睇到吳君如同森美訪問佢…幾新鮮o下! 本來o個日一開電視, 發現miss o左半part…好彩有線o既“重播重播再重播”特色, o係呢d時候就大派用場…miss o左又可以再睇番…我直頭坐定定望住個電視, 因為成日節目充滿笑位!

整個節目都幾精彩o下, 事關極度好笑…吳君如同森美係有一手o既…有d說話如果出自第二個人把口, 大家可能會覺得寸, 但如果由吳君如講, 又好似無傷大雅喎! 好似佢問葉璇當年剛由大陸去美國, 有無唔記得慣o左?o左o係街度, 或者著o左d三個骨絲襪…確實十分抵死…仲幾賤o下…但由吳君如呢d咁o既人把口講出o黎, 只係會覺得好好笑而唔覺得太刻薄…! 成個節目充滿住笑位…笑爆咀! 仲有, 佢一開始就話: “呀…姓葉o個d…葉子楣呀, 葉玉卿呀, 個個都係好大 (仲要做埋動作)…係好大把頭髮”…真係活生生的把我笑死!

同埋佢o地以為葉璇講話自己拍過部“雲海慾公寓”…其實佢係想講“雲海玉弓緣”…又係一大笑位!

呢期o係網上面都有睇到好多關於葉璇o既資料, 再睇埋呢個節目, 發覺呢個小妹妹o既一生真係幾傳奇! 13歲開始就自己同自己住…我諗真係佢o既經歷令到佢咁成熟同埋咁進取…因為由細到大都要靠自己, 所以好知道自己下一步要做咩! 跟住19歲未到就返o左香港參加華裔小姐, 仲得到冠軍…係有佢o既優勝之處o既!

Image hosted by Photobucket.com

最唔明就係點解佢當年會同陳浩民拍拖, 完全唔似佢鍾意o個隻style…佢同林峰就話襯o者, 起碼成長背景, 學歷同埋條件都配合好多…兩個都係大陸出生, 家境富有, 又係去過外國留學, 又係讀o左一年大學未畢業就返o左o黎香港, 跟住一入tvb又係做tvb8主持…而且佢兩個都係國語人, 背景真係非常相似…不過太相似o既人又真係未必會一齊o既! 依家葉璇離開o左tvb, 無得再睇佢兩個合作lu!

Image hosted by Photobucket.com

仲有, 原來葉璇早前做o左個“周璇傳”o既舞台劇…我完全唔知…miss o左添! 太可惜喇!

睇網上亦睇到一d葉璇親自寫o既專欄…文筆都唔錯喎…下期再講!

0 Comments:

發佈留言

<< Home