H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現之...舊日的足跡+英倫遊記

芒姐再現網址: "http://hejnom.blogspot.com/"... 前身為"芒姐.diaryland.com"

星期一, 6月 20, 2005

6-20(mon) 美麗傳說2之星願 (6)

“美麗傳說”今期最抵死o既係講到“長毛”要開套歌舞片, 搵o左華仔同吳德嫻, 仲話想搵個有號召力o既第2女主角…咁當然係“呀雷”啦…呢套就係幾年前o既“愛君如夢”! 當年亦都係因為呢套戲o既戲份, 令到梅姐同吳君如“反目”…亦都係梅姐死時, 吳君如喊晒口話係最遺憾o既事情…因為到梅姐死o既時候, 佢o地都未好番! 呢套戲就改o左少少劇情, 講佢o地去到2000年“地獄變”首映之後聚舊已經好番…但係現實就唔係咁完美喇!

最抵死都係張poster…嘩! 似到呀…真係笑死我! 仲話套戲本來叫“我愛你發夢”, 跟住改埋名叫“唔得閒發夢”…直頭同現實生活一樣, 又係後尾套戲都改埋用吳君如個名o既諧音…“愛君如夢”是也!

估唔到節奏真係明快到今日已經做埋“地獄變”首映, 再去番第1集播佢o地o係偉仔同嘉玲屋企聚舊o個幕! “地獄變” poster度偉仔同華仔拿鎗互指o個幕, 又係似“無間度”似到十足!


(真假華仔+梅姐…原來1991年d人已經講緊梅姐暗戀華仔o架喇!)


仲有, 今日唐家衛話o係外國得到個獎咁耐都未運到o黎香港, 偉仔居然話:“咁咪配合番你o既拍攝手法囉…一樣咁慢嘛!”…好抵死! 所以話, 只要你稍為有睇o下娛樂新聞, 到睇番呢套戲d情節時, 一定會發出會心微笑…因為實在太寫實, 太抵死!

聽日仲有jessy自殺死, 雷姐大受刺激添…咁快就去到2003年, 好快會講埋sars同埋劉嘉玲個“天地不容”聲討大行動!

梅姐真係好慘, 一生都咁坎坷…佢o係劇中話:“自問o係人世間無做過d傷天害理o既事, 有能力仲會幫o下人添…點解經濟愛情事業人生全部跌落新低點?!” Exactly係咁呀…佢個人咁好咁有義氣咁肯幫人, 點解會落得如斯下場?! 不過亦都因為咁, 佢舉殯時有咁多人去致祭!

前幾集仲講佢俾d徒弟敗晒d錢, 又話借o左錢俾“大檸檬”…個“大檸檬”好細個就要出o黎捱…好明顯係講緊謝霆鋒呀!!!

另外, 我好想知究竟梅姐d歌係咪陳煒自己唱番? 但又唔係太似佢把聲…反而有d似江欣燕!

仲有, 一定要再講多次, 江欣燕真係幾好戲…佢扮同佢完全唔似o既吳君如, 都扮到晒d神髓, 尤其係講o野把聲同語氣, 特別係佢前幾集帶笑講:“發達啦!”

同埋, 好明顯王晶一定同周星馳有仇, 套劇形容到佢簡直係人渣都不如…正如我上次講, 佢點克人憎都唔會衰到咁o既…上個禮拜有一集仲要講佢玩“李修賢”同“覃日英”姐姐…賤到無倫…唔知佢有咩得罪o左晶哥呢?!

套劇o岩o岩做o既時候, 我print o左亞視網頁成個劇情簡介出o黎睇, 成程地鐵o係度“luun”…仲俾d同學仔笑, 話我洗唔洗睇戲睇得咁認真…但係睇劇情簡介真係睇得我好欲罷不能囉, 個“節目簡介”其實都真係寫得幾好, 大家不妨睇o下!




http://www.hkatv.com/drama/05/dreamdesire2/

0 Comments:

發佈留言

<< Home