H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現之...舊日的足跡+英倫遊記

芒姐再現網址: "http://hejnom.blogspot.com/"... 前身為"芒姐.diaryland.com"

星期四, 5月 05, 2005

5-5(thurs) 《創世紀》熱潮

( 星 島 日 報 報 道 ) 2005/5/5-《 創 世 紀 》 重 播 掀 深 宵 煲 劇 潮

繼 韓 劇 《 大 長 今 》 後 , 近 日 又 掀 起 另 一 股 「 追 劇 」 熱 潮 , 無 線凌 晨 時 段 重 播 百 集 長 劇 《 創 世 紀 》 , 觀 眾 收 看 的 百 分 比 高 達 94 , 緊 貼 《 大 長 今 》 的 95 個 百 分 比 , 無 線 亦 罕 有 地 為 重 播 的 劇 集 推 出 宣 傳 片 , 由 於 多 人 追 看 的 關 係 , 不 少 周 刊 亦 破 例 為 《 創 世 紀 》 刊 出 劇 情 介 紹 ﹗

無 線2 月 中 開 始 於 周 一 至 周 五 凌 晨 時 分 重 播 千 禧 年 的 百 集 長 劇 《 創 世 紀 》 , 雖 然 在 凌 晨 12 時 過 後 才 播 放 , 但 依 舊 有 不 少 捧 場 客 , 上 周 是 《 創 世 紀 》 前 50 集 的 結 局 , 觀 眾 收 看 的 百 分 比 高 達 94 , 僅 次 於 《 大 長 今 》 的 95 個 百 分 比 , 雖 然 收 視 結 果 僅 得 7 點 , 收 看 觀 眾 達 45 萬 8 千 5 百 人 , 預 錄 的 觀 眾 尚 未 計 算 在 內 , 相 比 之 前 同 時 段 重 播 的 《 律 政 新 人 王 》 , 收 視 只 有 5 點 , 觀 眾 百 分 比 僅 得 百 分 之 85 , 成 績 一 般 。

事 實 上 , 無 線近 來 收 到 很 多 觀 眾 的 來 信 , 希 望 《 創 世 紀 》 能 像 黃 金 時 段 的 新 劇 一 樣 , 每 集 播 完 後 都 會 推 出 下 一 集 的 預 告 , 雖 然 暫 時 未 有 回 覆 , 但 無 線 亦 在 黃 金 時 段 播 出 《 創 世 紀 》 的 宣 傳 片 , 對 一 部 重 播 劇 來 說 , 是 非 常 罕 有 的 舉 動 。

由 於 反 應 熱 烈 , 多 本 周 刊 亦 陸 續 刊 登 《 創 世 紀 》 每 集 的 劇 情 , 市 面 上 多 個 下 載 流 行 曲 電 話 鈴 聲 的 網 站 亦 有 《 創 世 紀 》 的 主 題 曲 和 插 曲 供 下 載 , 可 見 其 受 歡 迎 程 度 。




《 創 世 紀 》 的 劇 情 亦 成 為 時 下 的 熱 話 , 戲 中 早 前 播 出 一 段 由 初 出 道 的 林 峰 扮 演 「 獄 卒 」 的 過 鏡 片 段 , 他 的 出 現 不 超 過 1 分 鐘 , 竟 然 亦 成 為 談 論 的 話 題 , 連 林峰 亦 表 示 ︰ 「 真 係 好 多 人 睇 《 創 世 紀 》 , 雖 然 我 只 係 得 幾 十 秒 戲 , 做 個 大 『 茄 喱 啡 』 , 但 宣 萱 、 吳 卓 羲 個 個 都 有 睇 , 睇 完 之 後 仲 有 打 電 話 畀 我 。 」 連 帶 戲 中 演 奸 角 「 許 文 彪 」 的 陳 錦 鴻 亦 再 度 成 為 人 氣 演 員 , 年 前 的 倉 底 貨 《 老 婆 大 人 》 亦 將 在 下 周 推 出 。

身 為 主 角 的 羅 嘉 良 承 認 《 創 世 紀 》 多 人 追 看 , 連 他 自 己 都 是 捧 場 客 , 不 少 人 在 街 上 見 到 他 , 都 叫 他 做 劇 中 的 名 字 「 葉 榮 添 」 , 又 開 玩 笑 指 嘉 良 令 他 們 無 覺 好 ? , 每 晚 要 看 完 《 創 世 紀 》 後 才 會 上 床 , 在 後 50 集 才 出 現 的 雪 兒 亦 很 期 待 這 套 5 年 前 舊 作 , 近 日 來 港 宣 傳 時 亦 化 身 「 灰 姑 娘 」 , 12 點 前 準 時 回 到 酒 店 收 看 《 創 世 紀 》 。


***********************************************************************************

(以上文章擇錄自每日星島娛樂版)



嘩, 好勁呀! 前幾日開始無啦啦見到電視出現“創世紀”宣傳片…繼幾個禮拜前“大搜查”罕有地提及呢套重播劇, 今次仲破天荒出埋宣傳片添 (雖然我記憶所及有其他重播劇都試過)…估唔到真係有咁多人同我一樣夜孖孖唔[目訓], 反而?o係度煲呢套舊劇…最抵死係我當年首播反而特登唔睇!

依家次次同人出o黎食飯, discuss“創世紀”總係其中一環, 仲勁過“大長今”…事關除o左我之外, 我身邊有好多人都“出奇地”無睇呢套韓劇!

更加估唔到有人同我一樣咁癲, 連林峰做茄喱啡o個幾幕都有睇到…原來呢個世界真係好多電視迷! 不過佢早廿集做劉愷威隔離個運動員, 就無咩人留意到…我都係睇字幕見到佢個名, 再rewind番睇, 先勉強見到一個類似佢o既人 (但唔敢肯定)!



而d演員亦居然全部鹹魚翻生…連“許文彪”呢d奸得o黎咁唔型o既角色都有得起番…太可怕喇! 其實我諗如果選擇o係深宵重播“我本善良”, 可能都會引起咁大迴響 (咁我就唔洗得幾個人同我discuss, 亦唔洗搵套劇o既資料搵得咁辛苦)…因為依家d劇o既質素實在太太太差…而d舊劇又實在太吸引 (加上好多人都有o既懷舊情意結…同埋我o地呢個年紀o既上班一族係到深夜先最得閒煲劇)!

呢期tvb仲繼吳卓羲隻“別怪她”後, 力plug林峰隻“領會”…d歌星完全無得撈喇!

仲有, 我發覺“大搜查”真係好重要, 唔該快d做番啦, d咩“百法百眾”咁無聊o既節目就唔該摺o左佢吧啦…好悶呀!

0 Comments:

發佈留言

<< Home