H-E-J-N-O-M <=> 芒姐再現之...舊日的足跡+英倫遊記

芒姐再現網址: "http://hejnom.blogspot.com/"... 前身為"芒姐.diaryland.com"

星期三, 6月 30, 2004

6-30(wed) 鄭秀文看鄭秀文

今日我想講o下o既係上個禮拜5無線播o個個“鄭秀文看鄭秀文”特輯!

其實依家o既我已經唔係特別鍾意鄭秀文, 呢個特輯點解咁令我注意…就係因為佢主力係講番初出道時o既sammi, 亦都係我最buy佢o既時期!

黨員話佢o黎緊7月o既演唱會, 都係會主力唱番d舊歌; 所以可能因為咁, 佢今次呢個擺明為o左宣傳演唱會o既特輯, 都係”懷舊”至上!

佢呢個安排就當然o岩晒我心水啦, 因為我最鍾意鄭秀文o既時候, 亦都係佢初出道o既時候; 我諗大家都記得我講過o係英國時有一晚, 同個friend因為講“浪族闊少爺”而講足一整晚! 而我亦都曾經提過, 佢o個套“浪族闊少爺”我真係睇o左n次有多, 番睇再番睇, d劇情又尾背番上頭都仲得! 所以無線舊年因為克勤人氣急升 (或者應該叫“鹹魚翻生”更貼切), 即刻出番隻“浪族”vcd, 本來我都好有衝動去買番套做紀念, 但諗起我本身已經睇o左咁多次, 仲要已經有我親自剪輯過o既私人錄影帶珍藏 (千祈唔好問我借呢d陳年珍藏, 所有呢d錄影帶依家已經唔會再外借!), 所以最終都係無賣到, 費事又係得個擺字!



我o地都覺得o個時肥肥o地o既鄭秀文其實個樣靚過依家好多, 飽滿d精神d可愛d…依家直頭係變o左第二個樣, 唔只係瘦o左咁簡單…你話佢整過容我都信!

今次個特輯係由佢16歲參加新秀開始講起, 播番佢參賽o既片段, 再cross-over到16年後o既今日現場演繹一次當年參賽歌曲”乾一杯”! 幾有新鮮感o既!

當時o既佢就真係唔係咁靚, 但係到90年佢真正出道時, 其實真係屬於幾清秀o個類囉! 同埋佢係ok口齒伶俐o架 (注意: 唔等同咬字清色! 同埋我覺得佢係特登愈講愈”meh”o既, 因為佢以超meh音唱“叮噹”大受歡迎, 所以咪食住條水囉…佢所講o既咩潮唔潮州人有咩關係呀?!), 做戲又真係ok好 (作為一個新人o黎講, 直頭係好好!), 所以佢出”不來的季節”o個期, 我真係幾buy佢!



但係到o左佢以金毛強造型唱“叮噹”大紅後, 我又反而開始無咁鍾意喇! 第一, 多o左好多機會o係電視見到佢, 咁反而唔會覺得咁難得; 第二, 又係o個個道理, 太多人鍾意o既o野我就會唔鍾意! 同埋佢都唔再需要我去支持佢啦!

到近幾年o既佢就真係有d唔得…個造型怪, 講o野仲怪(唔係meh音咁簡單), d歌跌晒watt…所以話, 女人o既黃金日子真係好短暫!

睇呢個特輯睇得最開心o既原因係因為佢勾起o左我好多“童年回憶”! 除o左有播番sammi新秀o既片段之外 (呢一年o既新秀錄影帶我仲有keep住, 但係因為當時係用“細帶”錄o既, 要用d陳年“細機”先睇得番, 所以都10幾年無睇過!); 又有我睇o左n次o既“浪族闊少爺”片段; 最抵死係佢居然搵埋佢當年“週末任你點”o既拍檔阮兆祥上o黎講番當年o既趣事!

需知道我當年都真係好鍾意睇呢個音樂節目, 亦都係因為有佢主持, 所以更鍾意! 但係d節目咁多年都好少播番佢做“週點”o既片段, 所以好珍貴囉! (尤其係可能大家仲記得我o係呢度講過: 我其實係有一千零一盒佢主持“週點”o既錄影帶, 當日仲有克勤+華仔等做嘉賓; 跟住前幾年我有一日拿出o黎睇, 居然睇到餅帶斷o左…我真係“心突然的隱隱痛”囉…即使第二日要返9:30學, 我都要不眠不休咁想盡辦法去收補番餅帶先捨得走去?覺! 終於都要搞到成5點幾, 好彩搞得掂, 如果唔係相信我都唔會?得著! 可見d舊影帶對我o黎講係幾咁重要!)

如果今次鄭秀文演唱會真係主力唱舊歌, 咁就一定會好睇好多! 希望佢真係識得照顧o下佢d舊有支持者啦!

2 Comments:

At 3:51 下午, Anonymous 匿名 said...

芒姐,
I have a feeling you only like male singers. You still like Hacken after all these years but you abandoned Sammi.

How can you compare the 18 years old Sammi in 1990 with the 33 years old Sammi now. Afterall, people mature a lot and change their look because of their manners and style and personaltiy. Anyone who were on diet and lost 30 lbs got to look different.

Btw, great site. I love your comments on those old tv programs.

 
At 12:50 上午, Blogger 芒姐 said...

oversea sammi fan,

thanks for your comments! to tell you the truth, i think my preference for male to female singers is just the contrary...I never really liked male singers to the extent of that towards female singers...i liked sammi b4, miriam as well, then hocc...and male singers can never be termed as my idol...not even Hacken I would say...haha!

 

發佈留言

<< Home